Translate

Himantoglossum robertianum hipocromàtica.



Aquesta és una d'aquelles petites històries de la bona gent de la fotografía. Dies enrere vaig veure que el meu paisà Diego Ramírez Sánchez, al que no coneixia en persona, va penjar una foto d'una orquídia molt comuna, la Himantoglossum robertianum, però amb la particularitat de que un exemplar pràcticament no tenia color, el que s'en diu hipocromàtica. Ja fa temps que un servidor buscava una planta com aquesta, una raresa i més a Badalona on la pressió de la gent a l'entorn natural és brutal. Així que vaig escriure en Diego pel xat de Facebook i ell molt amablemnt em va acompanyar per conèixer i fotografiar aquesta petita meravella de la natura. Vam pasar una estoneta fantàstica i en Diego va resultar ser tot un expert en el coneixement pràctic de l'entorn del nostre poble, per aixó y la seva amabilitat vull fer públic el meu agraïment a la seva persona. 

Visca la Fotografía, visca les persones!

Olympus EM1 MKII + MZuiko 75mm F1.8 + Anells d'extensió + Flash FL14



1 amigos han escrito:

Mara dijo...

Visca!