Translate

Maniola jurtina


Los contraluces me pueden! Es posible que la especie no sea la correcta, si alguien en los comentarios sugiere otro nombre, adelante!

Olympus EM1 MKII + MZuiko 40-150 Pro


5 amigos han escrito:

Xavier dijo...

Déu n'hi do Martín!!!

Hi ha fotos boniques, altres perfectes tècnicament i unes -poquetes- que transmeten i sent una imatge d'aproximació com aquesta, compliquem l'equació. Fa olor de primavera.

Enhorabona

Una salutació

Xavi

Anónimo dijo...

Que buena Martin.
Casi parece una pintura.
Salu2

Xavier dijo...

Hola de nou,

M'he entretingut a cercar lo bitxo. Crec que es tracta d'una Maniola jurtina, si bé el nom que proposes i el que jo suggereixo pertanyen a la mateixa família (Nymphalidae),així que filar prim és complicat i més quan hi ha més de 6000 espècies d'aquesta familia.
Increïble i apassionant el món d'aquests insectes. Cal tenir cura d'ells

Et deixo els enllaços de referència:

https://www.123rf.com/photo_43949582_meadow-brown-maniola-jurtina-butterfly-resting-on-a-leaf.html

https://es.wikipedia.org/wiki/Maniola_jurtina

Salutacions

Xavi

Martin Gallego dijo...

Gràcies Xavi. Al Facebook també m'ho ha dit en Ricard Senent, la matèixa espècie que dius, canvio el títol! Gràcies de nou!

Xavier dijo...

A tu Martín

Doncs, m'alegra haver coincidit amb un gran expert en papallones com és en Ricard