Translate

4 jun 2024

Renovació.

 


Estic sense càmera, literal i conceptualment. Per un fotògraf és la eina principal fins i tot en aquests dies en que sembla que la IA substituirà la realitat, penso que la càmara no només és un aparell per captar imatges, també és una manera d'entendre la Fotografía que un fabricant proposa als seus compradors. Per tant, amb algunes càmeres i sistemes ens sentirem més identificats que amb d'altres, i amb el pas del temps també es pot donar el cas que podem perdre el feeling que ens unia. Trobar la parella perfecta per fotografiar no és fàcil, per moltes proves que llegim i molts videos que mirem no hi ha més remei que comviure una temporada per saber si ens entenem. Equivocar-se és car, però al menys tinc clar el que vull, així que toca renovar-se i buscar el millor pel meus ulls.
Seguim!

3 amigos han escrito:

agus dijo...

El que se sent i gaudeix amb una camara mai ho aconseguira un movil,salutacions desde granollers.

Màrius LG dijo...

Benvolgut amic, suposo que tens cameres a casa, no d'ultima generació o potser si.
Si no en tens cap, et puc deixar alguna de las que tinc, son antigues (OLympus E-1, E-500, 520) pero tu sabras treure-li partit. Per ocasions especials et puc deixar la que utilitzo OM-1 mark II.
Sento molt que et trobis axis.
Salut i ara mes que mai abraçada forta.

Martin Gallego dijo...

Gràcies Màrius, per sort ha sigut una situació transitòria, ya tinc el nou equip. Això si, els canvis són durs i cars, pero es fa per millorar, o com a mínim, estar a gust! Una abraçada!