Translate

16 oct 2024

M'agraden els objectius!


 Ha vingut un nou membre a la família fotogràfica! Ja feia temps que volia un objectiu fixe, petit i de qualitat per acompanyar la càmera i portar-los sempre a sobre, ja sabeu que soc un practicant malaltís de la Fotografia Casual.

Després de mirar i llegir molt, m'he decidit per un Fujinon de 16mm f/2.8, equivalent a un 24mm en càmera de rodet, ja que els també equivalents a 35 i 28 mm s'em fan poc angulars per ficar-me entre la gent, és qüestió de gustos. I a més, l'he agafat en acabat metalitzat, un petit homenatge als objectius manuals antics.
Recordo que quan disparava amb rodet, fa molts anys, un 28 mm era relativament assequible, però un 24 costava més del doble i mai me'l vaig poder permetre.
Ara toca treure'l a passejar, tot i que no tinc gaire temps: el nou llibre està quasi acabat, però d'això parlaré un altre dia!

0 amigos han escrito: