Translate

Una mica de mi mateix.


Maria i Rosita, Joanet (Girona) 2005.


Estimo la fotografia, en totes les seves facetes. L'acte fotogràfic és per mi un fet vital, una manera de viure i per aixó porto sempre una càmera a sobre. He aprés a ser humil, a tenir prou amb el que la vida em posa devant i mirar de captar-ho de la millor manera posible. De vegades, poques, son moments espectaculars que tinc el privilegi d'observar. D'altres, moltes, busco instants decisius en allò que és cotidià, íntim, proper. La composició és la meva millor amiga, però també la curiositat i per qué no, la técnica, sense oblidar-me de totes aquelles fotografies (i pintures) que he mirat obsesivament al llarg de la meva vida. La fotografía em dona pau, però també m'excita quan trobo l'instant màgic en que tot ocupa el seu lloc mirant pel visor i em tortura quan no ho aconsegueixo. La Fotografia em fa sentir viu i és aquesta estima la que intento transmetre. Serà el meu millor llegat.

2 amigos han escrito:

Mara dijo...

Y durante todo este tiempo, al enos para mí, un regalo y... Un encuentro, una sonrisa, un placer una sorpresa, un toque de inteligencia, compromiso... Gracias.

Martin Gallego dijo...

Gracias Mara!