Translate
9 jun 2026
Una mica de mi mateix.
Aquesta foto és d'avui. Feia molts mesos que no sortia a fer un tomb fotogràfic pel meu poble, així que he agafat una camareta petita i m'he llençat al carrer.
Això no vol dir que en aquests temps no sortís de casa; ja heu vist que darrerament li estic donant molta canya al macro de natura, el meu divertiment fotogràfic quan vull deixar de banda allò que aquestes setmanes ocupa el meu temps: un nou llibre.
M'ho estic passant de conya seleccionant les fotos i donant-lo forma, tot i que necessitaré altres persones, com la Maria Rosa Vila, per acabar d'enllestir-ho.
Ja sabeu que soc un fotògraf eclèctic; hi ha molts temes que em motiven i, al llarg dels anys, l'arxiu s'ha anat engreixant amb imatges de tot tipus.
Per a aquest llibre que estic preparant he triat un tema que és molt necessari i penso que us agradarà, però s'ha de fer bé i requereix tota la meva energia i moltes hores davant de l'ordinador per deixar-lo tal com l'imagino, tal com ha de ser: bonic.
Per il·lustrar aquesta entrada he triat una imatge d'una persona mirant fora de pla expressament, és una metàfora de la vida: sabem on volem anar, però no veiem què hi ha més enllà, així que hem d'aprofitar cada moment per a buscar la bellesa i fer feliços els que ens envolten.
Aquesta és la meva filosofia.
Postdata: aquesta imatge no és per al pròxim llibre, però potser sí que entrarà al següent. ;-)
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

0 amigos han escrito:
Publicar un comentario